Kształcenie w szkole podstawowej MyVinci jest zarezerwowane przede wszystkim dla wychowanków przedszkola MyVinci, a ze względu na komfort uczniów i założenia metodologiczne bazujące na indywidualnym podejściu do każdego dziecka liczba miejsc jest limitowana. Przyjęcie dzieci spoza przedszkola MyVinci jest uzależnione od dostępnych miejsc i pozytywnej oceny umiejętności dziecka.
Jak przebiega rekrutacja?
Jeżeli są Państwo zainteresowani zapisaniem swojego dziecka do Szkoły Podstawowej MyVinci, prosimy o skontaktowanie się z Dyrekcją szkoły telefonicznie lub mailowo. Wspólnie z Dyrekcją zaplanują Państwo spotkanie w dogodnym dla siebie oraz dziecka terminie.
Dziecko powinno spełniać podstawowe wymagania dotyczące wieku i rozwoju.
Wymagana jest również znajomość podstaw języka angielskiego - "osłuchanie się" z językiem z uwagi na to, że lekcje odbywać się będą w języku angielskim.
*Dodatkowe zasady rekrutacji do klas II+: rozmowa ze szkolnym psychologiem oraz wychowawcą edukacji wczesnoszkolnej.
Przyjęcie dziecka do Szkoły następuje na podstawie umowy cywilnoprawnej o naukę, zawieranej między rodzicami (opiekunami), a szkołą, reprezentowaną przez dyrektora szkoły.
Dyrektor może nie przyjąć ucznia do szkoły, jeśli szkoła nie jest wstanie zapewnić odpowiednich warunków nauczania i wychowania.
Szkoła przyjmuje uczniów, których rodzice zgodzą się na odpłatne nauczanie ponieważ nie posiada swojego regionu szkolnego.
Wymagane dokumenty do zapisania:
Zapisy są przyjmowane na podstawie Karty zgłoszenia, złożonej osobiście, przesłanej pocztą tradycyjną na adres kontaktowy lub pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wymagane dokumenty do rekrutacji:
- Karta Zgłoszenia Dziecka (kompletnie wypełniona);
- kopia aktu urodzenia;
- świadectwo ukończenia przygotowania przedszkolnego (w przypadku dzieci, które uczestniczyły w przygotowaniu przedszkolnym);
- opinia publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej dotycząca psychofizycznej dojrzałości do podjęcia nauki w szkole podstawowej (w przypadku dzieci 6-letnich, które nie ukończyły przygotowania przedszkolnego);